Jak zaprojektować wyjście z kryzysu? 🗓

0
735

4 listopada o godzinie 17.00 podczas spotkania online Centrum Designu z Moniką Kapłan spróbują odpowiedzieć na pytanie jak zaprojektować wyjście z kryzysu? Rozmowę poprowadzi Dorota Cząstka.

W ciągu kilku tygodni globalny kryzys zdrowotny całkowicie zmienił rzeczywistość. Już teraz wiemy, że pandemia wyjątkowo mocno uderzyła w branżę mody i to na różnych poziomach. Czy te wyjątkowo trudne warunki mogą posłużyć za źródło doświadczenia w przyszłości?

Od kilku miesięcy obserwujemy jak branża mody radzi sobie w wyjątkowo niepewnej sytuacji. Bacznie przyglądamy się jak duże i małe marki adaptują się do strukturalnych zmian, które zachodzą na rynku. Zamknięcie fabryk w Chinach pociągnęło za sobą przerwy w łańcuchach dostaw nie tylko gotowych produktów, ale również tkanin, dodatków czy opakowań. Prawie dwumiesięczna przerwa na całym świecie nie tylko spowodowała spowolnienie produkcji i spadek przychodów w bieżącym sezonie. Już teraz wiemy, że negatywnie wpłynie również na branżę w kolejnych sezonach. Jak zatem możemy budować strategie długoterminowe marek w czasach wielkiej niepewności? Jakie rozwiązania implementować w firmach już teraz? Ekspertki z wieloletnim doświadczeniem przedstawią jakie realne działania podjąć i wyjść naprzeciw nowym, kryzysowym potrzebom konsumentów. Wspólnie zastanowimy się w jaki sposób i na ile już teraz modyfikować strukturę działania swojej firmy. Odpowiemy na pytanie czy jest to dobry moment na ponowne przemyślenie DNA marek oraz wartości, które chcą oferować w nowej rzeczywistości.

Podczas spotkania będziemy kontynuować rozważania o tym czy pandemia stanowi początek nowego ładu na rynku mody oraz zapoczątkuje pozytywne zmiany w branży. Postaramy się podsumować dotychczasowe doświadczenia i prognozować scenariusze przyszłości. Nie jest to pierwszy poważny kryzys branży mody i na pewno nie ostatni. Historia pokazuje, że odpowiednio zarządzany może być szansą do rozwoju i zmiany na lepsze – dowiedz się jak go zaprojektować.

Zarejestruj się na wydarzenie.

organizator: PPNT Gdynia | Centrum Designu
partner: Hiday
patroni medialni: Fashion Revolution Polska, Prestiż, Linia

Oprac. Amelia Bielska

Scheduled miasto