Remont Sali Obsługi Mieszkańca

0
32

Od 10 lipca Sala Obsługi Mieszkańca w głównym budynku Urzędu Miasta Gdyni przy al. Marsz. Piłsudskiego 52/54 zostanie wyłączona z użytkowania.

Cztery dni później rozpocznie się kompleksowy remont przestrzeni, który potrwa do końca 2025 roku. Celem inwestycji jest reorganizacja układu funkcjonalnego oraz dostosowanie sali do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Miasto pozyskało na ten cel dofinansowanie z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w wysokości 365 385 zł. W ramach modernizacji przewidziano m.in. wyrównanie posadzek, dostosowanie drzwi i toalet, montaż poręczy, tabliczek z alfabetem Braille’a oraz wykonanie fakturowych oznaczeń powierzchni.

Remont wiąże się z czasowymi zmianami w organizacji pracy urzędu. Od 10 lipca ruszają przygotowania, w tym przenoszenie stanowisk i kas. Obsługa mieszkańców będzie prowadzona w innych lokalizacjach:

  • 10 i 11 lipca sprawy z zakresu Wydziału Spraw Obywatelskich, takie jak dowody osobiste, prawa jazdy czy meldunki, będą obsługiwane w Centrum Obsługi Mieszkańca w Centrum Riviera. Gotowe dowody osobiste będzie można odebrać w pokoju nr 22 w budynku głównym urzędu.
  • Od 14 lipca obsługa Wydziału Spraw Obywatelskich oraz dwa stanowiska kasowe zostaną przeniesione do lokalu przy ul. 3 Maja 27/31. Punkt będzie czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00–16:00.
  • Informacja oraz jedna kasa będą dostępne w sali nr 27 w budynku głównym Urzędu Miasta. Tam również będzie można składać pisma do kancelarii.

Dodatkowe punkty składania pism będą funkcjonowały w Gdyńskim Centrum Wspierania Przedsiębiorczości oraz przy ul. 10 Lutego 24. Dokumenty można także zostawiać w specjalnych wrzutniach.

Koszt remontu wynosi łącznie 3 515 000 zł.

Fot. gdynia.pl

Oprac. Przemek Wutowski

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj