Gdynia Business Week

0
236

Interesują się przedsiębiorczością, sprawnie posługują się językiem angielskim i mają innowacyjne pomysły. 70 uczniów ze wszystkich gdyńskich szkół  ponadgimnazjalnych wzięło udział w programie Gdynia Business Week.

Przez sześć dni rozwijali swoje umiejętności biznesowe i uczyli się zarządzania finansami oraz marketingu. Pod okiem instruktorów ze Stanów Zjednoczonych tworzyli własne produkty i strategie działalności firmy.

Gdynia Business Week rozpoczął się w niedzielę, 19 sierpnia. To wtedy zakwalifikowani do programu uczniowie rozpoczęli swój kurs kreatywności i przedsiębiorczości. Pierwszego dnia uczestnicy zostali podzieleni na 10 grup projektowych. Każda otrzymała to samo zadanie – stworzenie innowacyjnego produktu oraz przygotowanie symulacji działalności przedsiębiorstwa, walczącego o przetrwanie na konkurencyjnym rynku. Na wykonanie zadania dostali sześć dni. Jednak, aby je zrealizować, przeszli fachowe szkolenie. Uczyli się biznesu od 12 specjalistów ze Stanów Zjednoczonych, reprezentujących renomowane firmy i instytucje.

Źródło: gdynia.pl

Oprac. Witek Olejarz